SEO - De la Keyword Research, la On Page SEO si Link Building.
SEO reprezinta cea mai eficienta metoda de a atrage traficul organic pe site, insa necesita foarte multa munca si rabdare. Este necesara o strategie coerenta de link building cat si continut premium pentru ca rezultate sa fie vizibile dupa cateva luni.
Keyword Research
Analizam cuvintele cheie din industrie pentru a intelege nisa si a estima un volum de trafic potential. Stabilim cuvintele cheie principale.
Analiza Competitie
Analizam site-urile competitorilor pentru a intelege mai bine ce a functionat si resursele care vor fi necesare pentru atingerea obiectivelor
SEO On Page
Pregatim paginile dpdv al elementelor ce tin de SEO ON Page: Continut, titluri, cuvinte cheie, informatii meta, focus keyword, etc
SEO Off Page
Stabilim cuvintele cheie principale si bugetul disponibil pt crearea linkurilor. Acestea reprezinta cheia succesului in SEO.
SEO - Search Engine Optimization
Dependent de PPC?
SEO, sau optimizarea pentru motoarele de cautare, reprezinta un proces de marketing costisitor si de lunga durata. Pentru a reusi sa urcam un site pe prima pagina in Google, pe cuvintele cheie dorite, este necesara respectarea a catorva zeci de factori care influenteaza pozitionarea.
SEO reprezinta alternativa la campanile PPC dar in acelasi timp, pot fi complementare, daca bugetul permite. Prin SEO, urmarim sa atragem vizitatori pe cuvinte cheie targetate, specifice afacerii pe care o desfasuram, intr-un mod organic, fara sa platim pentru fiecare click obtinut.
Cum functioneaza?
Pe o anume nisa, sa zicem ca exista 40 de site-uri care vand aceleasi produse sau servicii. Cineva cauta pe Google un cuvant cheie care descrie afacarea sau serviciul dvs (de ex aveti o pizzerie in Cluj si cineva cauta “pizza Cluj Napoca”). Daca aveti o campanie de Google Ads, poate veti aparea pe prima pagina si sunt sanse ca acel utilizator sa ajunga pe site-ul dvs. Dar daca nu aveti campanie pornita dar va aflati totusi pe prima pagina, pentru ca ati facut SEO, acel vizitator poate sa va vada site-ul si sa dea click, fara sa mai platiti la Google pentru acel click. Ati platit deja pentru a face SEO si pentru a ajunge pe prima pagina pe mai multe cuvinte cheie relevante.
In rare situatii se vor obtine rezultate intr-un interval de 1-3 luni, pe cuvinte cheie cu volum redus de cautari si competitie mica.
Pentru majoritatea niselor va fi necesara investitia in crearea de continut si de linkuri sau atragerea de linkuri intr-un mod cat mai natural. Este necesara o intelegere in-depth a procesului de optimizare pentru a stabili obiective marete dar realizabile cu bugetul de care dispuneti.
Dificultatea cu care se poate ajunge pe prima pagina pe un anume cuvant cheie, este data de mai multi factori. Sunt anumite tipuri de afaceri care pot beneficia mai mult de traficul obtinut din SEO iar pentru a identifica daca si afacerea ta poate atrage vizitatori organici prin Google, iti recomand fie sa citesti articolul despre seo fie sa soliciti o sedinta de consultanta gratuita.